Vår i mitt hår

Hey

Jag har fått ett ryck på att jag ska göra minst en nyttig/nödvändig sak per dag. Igår rivstartade jag med att göra rent ugnen. En halv dag och ett halvt svintopaket senare så ser det riktigt uthärdligt ut. Shit nu kokar maten över! Så därdå. Idag har jag vart ute och surfat på min longboard på Norpans nysopade cykelbanor. Vägarna i Vasaparken var riktig härliga, och vilken dag! I parken hade jag bland annat sällskap av ett riktigt helyllegäng som roade sig med att urinera på kyrkoväggen. Bara en sån sak. Sen låg jag ett tag på Oxelberget och bara var. Jag var inte på väg mot vart, jag var inte på väg mot någonstans. Sen blev dagens nyttiga grej att gå och klippa mig.

Annars ägnas mesta tiden åt att uppsatsa, vilken är oerhört motiverande och min överambition slår hårt i taket. Det ska bli riktigt skönt att sända över ett exemplar av uppsatsen till Birgit Nielsen på Göteborgs länsstyrelse som kommenterade mitt arbete med orden " men hur ska det gå till? Kommer det verkligen bli bra? och på mion förklaring svarade med ett "jaja". Klar buttermutter.

Bäst just nu: Eddie Vedders soundtrack till Into the Wild.  I särklass.


Kommentarer
Postat av: U

sola på bandyläktaren var inte o leka med!

2009-04-05 @ 03:43:04
Postat av: Mike

Den finns väl inte längre?

2009-04-05 @ 19:55:22
URL: http://mikaelsonesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0