Jag har en plan

Den senaste månaden har varit spännande tider. Lite för spännande faktiskt, med tanke på att detaljer vad jag ska göra och var jag ska bo har varit obesvarade och trots mina idoga försök att skjuta upp beslut till senare kommit all närmare.  Nu börjar det ÄNTLIGEN räta upp sig.

Jag kommer det närmaste halvåret att bo på Tjustgatan 4B i Norrköping. En liten sekelskftsetta nära folkparken som inte är varm som en bastu, inte bidrar till konstant störning av trafibuller, inte tvingart mig att gå 200 m när jag ska tvätta och HAR EN SPISFLÄKT! Dessutom ett separat kök med fondvägg och vardagsrum med parkettgolv.

Boendet förutsätter att jag imorgon får ett positivt svar från LiU på en projektanställning innefattande meotdutveckling av strategisk miljöbedömning och undervisning. Mikael Sonesson - lärare. Det ni. Svaret kommer imorgon. Allt händer imorgon. Får jag jobbet kmmer jag lira lite bandy också. Trots allt. Men bara lite.

En plus. Sommaren. Jag kommer få sommarlov och planerar att spendera juli i Tröllhättan, med eventuella inslag av resa till Azerbajdzan (stavas det så? Lär mig aldrig) och fjällen.

Ordning och reda, pengar på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0