Varför bry sig om diamanter och guld, när allt jag vill ha är U2?

Yes!
Lördag den 1:e augusti befinner jag mig på Ullevi med C-M och gråter elefantttårar till All I want is you och stämmer upp i allsång till Pride (In the name of love). Fick reda på att U2 ska koma till sverige stuvt 12 timmar innan biljetterna släpptes och tack vare ett antal stokastiska händelser i följd på varandra så sitter jag nu på 3 st tiquetas. Blev sittplatser istället för ståplatser iofs, vilket sänker röjbarheten sanska mycket, men ändå!! Jag längtar efter att få gåshus igen, för vem fick inte det när U2 senast var här under Vertigo tour?


I wanna reach out and touch the flame, where the streets have no name

Vad har hänt mer då? Det var ett tas sen jag skrev, vilket inte beror på ointresse utan på en terribel brist på tid. Trots att bandyn har slutat så har jag känt mig upptagen till max den senaste veckan. Kan bli så när vi har en kurs som förutom 40 timmars arbetsvecka också innehåller 10 timmar skolarbete. Att jag jobbar så mycket kan iofs bero på att jag tycker det är så kul och förhoppningsvis har jag rott en projektanställning i hamn inom den senaste månaden. Hur skönt vore inte det liksom??

PÅ onsdag åker vi fem pers till Sälen i min ferrari(Slash toyota) som vi döpt om till philippe. Hoppas han inte får franska nerver under resan. Kommer kicka ass, var fyra-fem år sen jag plöjde lössnö senast.

Så. Fatta mannen, det går bra nu

Kommentarer
Postat av: hmm

it's a beautiful day, don't let it go away!

2009-03-15 @ 19:01:01
Postat av: hmm2

...get away ofc

2009-03-15 @ 19:02:52
Postat av: jonathan

U2 e väl inte bra ;P

2009-03-20 @ 17:01:52
URL: http://lifeonweels.blogg.se/
Postat av: Mike

Blir väl inte så mycket bättre än så?

2009-03-23 @ 11:51:23
URL: http://mikaelsonesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0