Ingen har sett Fantomen utan kläder

..och vi fick inte se honom naken igår heller, men det var kanske det enda vi inte fick se. Det var en helt underbart urspårad avslutningssittning  med klassisarna! Först en sittning på Hugos där jag var toastmaster och agerade bl.a. försångare till Tigerjakt. Sedan vidare på mellanfest där jag drack stora mängder god romcola vilket jag bitert nog fick ta konsekvenserna av lite senare på natten. Men förutom det var det hyster, det var mani och ett extas av eufori överallt. På dansgolvet, i stilla samtal, i färgerna som kom från människor omkring oss som inte förmådde dansa lika fort som vi.

Tro fan det.

Den här dagen ska jag försöka döda så smärtfritt som möjligt med stora mängder vatten, en påse godis, lite plugg och lite sol. Imorgon åker jag till Nyköping för att köra en cykeltävling, och då tänker ag definitivt fylla flaskorna med en klarare dryck. Det är inte vodka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0