Semester på kontinenten




I helgen har jag varit i lund och hälsat på den gamle räven Carl-Magnus. Festligt värre i torsdags med shampagnefrukotst kl 9, följt av häng i stadsparken med ca 3000 andra studenter. Calles "Jag är för gammal för det här" byttes snart till "Valborg är en av de bästa sakerna med Lund". That´s the spirit, dude!! Vi tävlade i radio med begränsad framgång och solade oss stekröda för att sedan fortsätta till en champagnebrännboll där det sprutades champagne varje gång någon varvade- ajaj vad min skjorta luktar bubbel nu. Sedan hem igen och vila lite grann. Tyvärr vilade vi lite för gott, för det blev ca en timme försovning till nästa mellanfest. Riktigt bra drag hela natten lång sen och en go bakfylla dagen därpå.

I lördags cyklade vi från Lund till Falsterbo längs havet och somnade gott på kvällen-eller eftermiddagen. Sedan hem dagen därpå via Skånes inland med härliga omgivningar och en fet medvind i ryggen som gjorde det hela behagligt, fram till sista milen med motvind och ständig uppförsbacke. 17 mil på två dagar-jag är nöjd! Och ändå, ÄNDÅ har jag inte kunnat sova i natt. Vid halv fem gav jag upp och parkerade här framför datorn istället. Nu väntar jag på att samhället ska vakna upp så att jag kan gå till skolan och sedan hem och sova. Eller just det. Skattedeklarationen. Byråkrati gillas inte.

Tjarå

Kommentarer
Postat av: sock

du och Magnus verkar ha en bromance going! det är lugnt, tror att jag och pb har lite av en bromance. I fredags såg vi på mamma mia och åt räckmacka med vitt vin ;). Sedan drack vi några folköl och käkade några skinkmackor för att känna oss lite manliga. och spelade fotbollsspel och gormade :D. Hoppas det går bra med uppsatsen sunig! /mos

2009-05-04 @ 23:02:34
Postat av: Mike

Hallo sockan!

Haha, ja det kanske vi har..tur att ni blandade upp med mackor och bärs sen, annars hade jag blivit orolig för er ;)

2009-05-05 @ 10:52:26
URL: http://mikaelsonesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0